מה יכול לגרום ללקוח לחוויה מעצימה ולמה בדיוק הוא מצפה מאיתנו
מעבר על הצד האסטרטגי והשיווקי במסע הלקוח ליצירת מודל נאמנות חזק למותג
ממה מונע הלקוח בבחירותיו?
ההיבטים הפסיכולוגיים והרגשיים במסע לקוח
התלבטות ופעולות הלקוח החל מתהליך קבלת ההחלטות ועד שלב הויראליות
WATSON Campaign Automation כפלטפורמה ללמידת התנהגות קהל
חיזוק מערכת יחסים של המותג עם הלקוח להגדלת סל קנייה ותדירות ביקורים
החשיבות של ניתוח נתונים בזירה הדיגיטלית ככזו שמשפרת את מסע הלקוח
שימוש נכון במערכת Analytics לצורך למידת הלקוחות וצמיחת נאמנות הלקוח
הרצאתה של יוליה ריינדשמידט
מתמקדת בהיבטים הפסיכולוגיים והרגשיים
במסע הלקוח הדיגטלי
הרצאתה של ליטל כהן
מתמקדת בהיבט האסטרטגי והשיווקי במסע הלקוח ובהיבט הטכנולוגי והמיישם
הרצאתו של אריה מנס
מתמקדת בחשיבות ניתוח ומדידת הנתונים
בזירה הדיגיטלית ומכל ערוצי המידע